poniedziałek, 21 czerwca 2010



Heeeej piękne ; ) !!
Przeczytajcie ! proszę ; )
jadąc miejskim autobusem , zwróciłam uwagę podczas postoju na małą dziewczynkę siedzącą na przystanku . wyglądała na szczęśliwą . ułożone idealnie blond włoski przepasane różową wstążeczką , niebieska kurteczka , różowa spódniczka dopasowana do biało - różowych bucików , ale największą uwagę przykuwały jej śnieżnobiałe rajstopki . nie było na nich ani jednej plamki . ani jednego śladu po nawet najmniejszym upadku . z zaangażowaniem jadła loda nie przejmując się niczym . nie zamartwiając się o to , czy zaraz się rozpada mimo to , że zbierało się na burzę . nic jej nie obchodziło . liczyła się ona i jej czekoladowy lód . ja przypominam taką małą dziewczynkę z kilkoma różnicami . nie przejmuję się niczym oprócz tego , " jak to będzie jutro " . moje " śnieżnobiałe rajstopki " zlewają się z czernią od ilości potyczek . ale mamy też jedną cechę wspólną . to , że liczą się dla nas dwie rzeczy . dla niej ona i lód . dla mnie .. ja i ty .
nagle wysłał jej wiadomość na gadu o treści: 'nie kocham cię już. zrywam z tobą. trzymaj się.' i czekał na jej reakcję. napisała mu tylko 'zaraz wracam'. czekał ze zniecierpliwieniem. a ona nie odpisywała. w końcu napisał: 'skarbie to był żart. kocham cię. odezwij się do mnie. chciałem tylko sprawdzić czy jestem dla Ciebie ważny.' niestety nie zdążyła już tego przeczytać. powiesiła się .

Dobranoc < 3 ! x33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz